torsdag 7 oktober 2010

Mot UK!

Sitter vid köksbordet efter att ha sovit en underbar "nap" med Malla. Sen jag fick honom är sömn som en burk rysk kaviar, sällsynt men ack så god! Jag till och med dreglar och snarkar, som jag aldrig gjort. Kul. Jag trodde inte på Jacob när han sa att jag börjat snarka. Han spelade in mig med sin mobil. Jag kontrade inte med något efter det.

Jag har blivit en mamma med allt vad det innebär. Just nu, kräks i håret, överfulla spända bröst, ömma axlar med femtioåtta muskelknutar strategiskt utplacerade osv. Jag är lycklig som aldrig förr, men ska inte förneka att jag ligger minus på sovkontot och ser ut som ett gammalt, dassigt foto av mig själv. Sista veckan har M's mage blivit mycket bättre men nu har han tandkänningar och ont i munnen istället... Stackars bejbi, stackars mamsi. På tisdag flyger jag och bejbi till England. Vi ska spendera en månad hos Jacobs familj i Ipswich, en timme utanför London. Man kan faktiskt gå skogspromenader där, det går ju inte direkt i London! Jag ser fram emot kvalitetstid med babydaddy och det ska bli skönt med avlösning. Vi bor hos hans syrra Matty som har tre underbara barn, Mallas kusiner alltså. Jag ser fram emot att bada badkar med skum, äta KFC och lägga en ansiktsmask.

Daddy & Papi
                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar