måndag 27 september 2010

En helt ny värld

Hur ser Malakais värld ut? Jag tog några bilder för att ta reda på det. Det här ser han när jag byter blöjor på honom. Den gröna fisken ser ju helt klart snällast ut. På nätterna tar jag bort den här mobilen och hänger en sjal över lampan så att han ska chilla och fatta att det är natt (i.e mamma vill sova) men han ligger i alla fall och sparkar med benen och pratar allt vad han kan. Min lilla korv.
Jag insåg att jag inte har något liv när jag bytte till dom här blöjorna. Min första tanke var "men Gud va kul, det är ju olika motiv på alla!" Sen har jag åter igen insett att jag inte har något liv då jag föredrar vissa motiv framför andra, som tex katten och hunden. 

2 kommentarer:

  1. Det verkar ändå vara en mysig värld :)
    Min fru säger att du ska byta så att anonyma kan skriva kommentarer på din blogg. Hon har inget konto. n00b :D

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tycker också att det är skoj med olika blöjmotiv, men larven är min favorit, den är så knubbig och glad!

    SvaraRadera